Zoeken naar floor en van raaij

floor en van raaij
 
Samenvatting: Marketingcommunicatiestrategie Floor Van Raaij zesde druk H1 t/m 14, 21 t/m 25 Marketingcommunicatiestrategie Stuvia.
8 documenten verkocht. Meer samenvattingen voor studieboek Marketingcommunicatiestrategie." Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie, 6e druk 2010, Ko Floor, Fred Van Raaij Document van de maand Januari 2014. Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie Floor van Raaij. Marketingcommunicatiestrategie Floor en Van Raaij H1 t/m H8. Alles voor dit studieboek.
Floor Van Raaij over Marketingcommunicatiestrategie Communicatie KC.
Zoeken naar: Zoeken. Floor Van Raaij over Marketingcommunicatiestrategie. Als de doelstellingen en de doelgroep bekend zijn, kan de marketingcommunicatiestrategie worden geformuleerd.Bij het ontwikkelen van een communicatiestrategie is het belangrijk om zowel de relevantie als de dominantie van het merk te vergroten.
Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie, 7e druk 2015, Ko Floor, Fred Van Raaij Marketing Communication Stuvia.
Samenvatting Course: Marketing Communication Marketingcommunicatie strategie Zevende druk, 2015 Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman Inhoudsopgave Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten 3 Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming 5 Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving 6 Hoofdstuk 5: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan 9 Hoofdstuk 7: Stap twee: Marketingcommunicatiedoelgroep 11 Hoofdstuk 8: Stap drie: Marketingcommunicatiedoelstellingen: 12 Hoofdstuk 9: Stap vier: Marketingcommunicatiestrategie 14 Hoofdstuk 11: Stap zes: Creatieve ontwikkeling 16 Hoofdstuk 12: Stap zeven: Marketingcommunicatiebudget 18 Hoofdstuk 14: Reclame 19 Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting 22 Hoofdstuk 16: Sponsoring 24 Hoofdstuk 17: Promoties 29 Hoofdstuk 18: Direct marketing en dialoogmarketing 32 Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie 36 Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop 39 Hoofdstuk 21: Evenementen 43 Hoofdstuk 22: Relatie tussen opdrachtgevers en bureaus 46 Hoofdstuk 23: Geïntegreerde marketingcommunicatie 50 Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Belang van een merk: Bij merken gaat het niet alleen om producten waar een merknaam op staat.
Samenvatting: J.M.G. Floor en W.F. van Raaij. 2010. Marketingcommunicatiestrategie. Zesde druk. Groningen: Noordhoff Uitgevers. ISBN 978-90-01-78255-9 Marketingcommunicatie Stuvia.
Meer samenvattingen voor studieboek J.M.G. Floor en W.F. Groningen: Noordhoff Uitgevers. Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie, 6e druk 2010, Ko Floor, Fred Van Raaij Document van de maand Januari 2014. Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie Floor van Raaij. Marketingcommunicatiestrategie Floor en Van Raaij H1 t/m H8.
bol.com Marketingcommunicatiestrategie, Ko Floor Fred van Raaij 9789001782559 Boeken.
Inkijkexemplaar Bekijk video. Auteur: Ko Floor Fred van Raaij. Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V. Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk. In deze nieuwe editie heeft het onderwerp online marketingcommunicatie een belangrijke plaats gekregen.

Contacteer ons